Niedawno uzmysłowiłam sobie, że komunikacją zajmuję się już od ponad… 13 lat! Jako dziennikarka, PR-owiec, handlowiec, marketer. Lata doświadczeń, kierunkowe studia i tysiące godzin poświęconych różnym branżom, projektom i wyzwaniom, pozwalają mi mieć poczucie, że coś nie coś wiem na ten temat 🙂
Na blogu piszę o poszczególnych elementach komunikacji – public relations, marketingu i reklamie. Zwracam uwagę na istotę planowania i strategii, trochę radzę, czasem obalam mity i odradzam niektóre działania.
W swojej pracy, stawiam na synergiczne podejście do komunikacji. Jestem przekonana, że właściwe połączenie poszczególnych elementów komunikacji – PR, marketingu, reklamy – dają dużo lepsze efekty niż traktowanie każdego z tych elementów osobno.
Takie podejście staram się też przekazać na blogu, choć zdaję sobie sprawę, że dzieląc go z góry na trzy grupy tematyczne, nieco utrudniłam sobie to zadanie. Zależy mi jednak na tym, by w jak najprostszy sposób opisać poszczególne aspekty komunikacji. Mam nadzieję, że mi się to udaje.
Zapraszam do lektury!
Gosia
Małgorzata Korólczyk-Rabek
– ekspert z zakresu komunikacji, właścicielka firmy GKR Consulting, specjalizującej się w doradztwie i usługach z zakresu marketingu i public relations dla branży nieruchomości oraz sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Od ponad 10 lat związana z branżą nieruchomości i od ponad 5 lat z MSP. Ukończyła dziennikarstwo ze specjalizacją marketing medialny i public relations na Uniwersytecie Warszawskim oraz studia podyplomowe z prawa na Akademii Leona Koźmińskiego.